Barnmusik (0-5 år)
page-template-default,page,page-id-21279,stockholm-core-1.1,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Barnmusik

Genom att träffas, umgås, fika, sjunga och spela får du utveckla relationen till ditt barn och andra föräldrar. Ditt barn utvecklas genom musik och rörelse.

Vi träffas på torsdagar för lek, sång, fika och samvaro. Mellan 9:30 och 12:00 har vi tillgång till Musiksalen och lekrummet på övervåningen (Brunnen). Kom och var med hela eller delar av den stunden tillsammans med oss. 09:30-10:00 är det drop-in-lek och kl. 10:00-10:30 har vi själva sångstunden och därefter fikar vi och leker.

Kostnad: 20 kr/tillfälle eller 200 kr/termin. Då ingår mackfika, te och kaffe.

Anmälan behövs inte, men för att kunna beräkna mängden fika får ni gärna gå med i Facebookgruppen “Barnmusik i Equmeniakyrkan Linköping” och meddela deltagande/förhinder där.

Varmt välkommen till oss på torsdagar! Vi ses!

P.S. Ibland är vi några stycken som valt att fortsätta samvaron genom att gå ner till Martas Café och luncha tillsammans. Det har även hänt att vi beställt lunch i caféet, men ätit uppe i Brunnen. Där finns även mikro för att värma medhavd lunch/välling. D.S.

Gå in på Facebook och anslut dig till gruppen “Barnmusik i Equmeniakyrkan Linköping” för att där få aktuell information.

Terminsstart våren 2024 sker den 25 januari!

Kontaktperson:

Solweig Åkerblad 073-362 19 81